wtorek, 30 czerwca 2015

#dopracy w stylu black&white

Dzisiaj propozycja na letni look do pracy, w klasycznym stylu black&white. Uwielbiam łączyć bardzo proste ubrania z ciekawymi, mocnymi dodatkami. Jak widzicie w moich stylizacjach, raczej unikam wzorów w ubraniach. Poniższa propozycja tak naprawdę jest bardzo prosta, bo wystarczy mieć biały t-shirt, czarną ołówkową spódnicę i czarne szpilki. Na pewno większość z Was takie elementy ma w swojej garderobie, a jak nie to polecam Wam takie skompletować. ;) Serio, możecie potem robić z takimi ciuchami dowolne kompozycje. To, co jednak jest w tej stylizacji najważniejszego, to są dodatki. 

Długo zastanawiałam się nad idealną torebką na lato i stwierdziłam, że Obag to najlepszy pomysł. Jednak nie sądziłam, że wybór koloru może być aż taki trudny. ;) Zaczęłam od różowej, potem pomyślałam, że w sumie zawsze chciałam żółtą, miałam już kupować miętową, a na koniec wyszłam z czarną. ;) Chyba najbardziej odpowiada mi w tej torbie połączenie czarnego, eleganckiego koloru ze zwykłym, surowym sznurkiem. Niby klasyczna, ale przez gumowy materiał, staje się nowoczesna. Dodam, że na zimę planuję ubrać ją w odpowiednie dodatki, typu futerko i skórzane rączki, więc można naprawdę fajnie się nią bawić. ;) Jak jesteście z Warszawy, to polecam Wam odwiedzić stoisko #OhMyBag w Blue City (ale z tego co widziałam są jeszcze w Katowicach, Łodzi i Poznaniu), bo mają tam zdecydowanie więcej kolorów na lato, niż na Placu Unii. Do tego Panie świetnie doradzają, bo naprawdę nie jest łatwo wybrać jeden spośród tylu pięknych kolorów i na przykład ustrzegły mnie przed kupieniem kolorowego organizera, który farbuje torby od środka.

Jeśli chodzi o dodatki, to konsekwentnie będę Wam polecać zakup dużych, zdobnych, kobiecych naszyjników. Zobaczcie, jak zwykły, bawełniany T-shirt zmienia swój wygląd przez ten jeden, ale mocny dodatek. Ostatnio granatowy naszyjnik z tej samej kolekcji Alice Jo widzieliście w innej, również letniej stylizacji do pracy. Ważnym motywem w biżuterii są dla mnie zawsze bransoletki. W tym sezonie stawiam na połączenie bransoletek Baji z moimi ulubionymi od kilku sezonów bransoletkami Mokobelle. To, co w nich jest fajne, oprócz pięknego, prostego projektu i kolorów, to ich historia. Bransoletki są wykonane przez artystki rękodzieła z Nepalu, a ich zakup na podstawie zasad Fair Trade, pozwala im na uczciwą pracę i utrzymanie rodziny. Myślę, że to ważne, żeby wspierać kobiety, więc jeśli jest taka możliwość, to warto dokonywać wyborów, które mogą pomóc innym. Do tej stylizacji wybrałam złotą i czarną, ale w swojej kolekcji mam jeszcze inne, piękne kolory, których nie zawaham się użyć w kolejnych stylizacjach. ;)

Ołówkowa spódnica jest z Marks&Spencer, widziałam w tym sezonie takie same fasony. Świetnie się sprawdzają przez cały rok, więc warto zainwestować w taki zakup. T-shirt jest z Mango z poprzedniego sezonu, ale tego typu bluzki znajdziecie w większości basicowych kolekcji H&M, Cubus, KappAhl, czy F&F. Buty z kolei kupiłam w 3i w Galerii Mokotów, ale są również dostępne w sklepie online. To dobre miejsce na zakup butów dla wysokich kobiet z rozmiarem stopy 41.
 
Spódnica: Marks&Spencer
T-shirt: Mango
Buty: 3i
Torebka: Obag 
Naszyjnik: Alice Jo
Bransoletki: Baji (możecie je kupić min. w salonie SosnaStrachota), Mokobelle

1 komentarz: